Vratky


Pokud objednané produkty nesplňují Vaše očekávání, můžete je vrátit do 14 dnů ode dne doručení. Produkty nesmí vykazovat známky používání nebo poškození a musí být kompletní.

Náklady na dopravu zpět hradí kupující. Reklamace , že zásilka je poškozená, vyplňte společně s kurýrem protokol o poškození a poškozenou zásilku vyfoťte.

Reklamace budou posuzovány do 14 dnů. V případě akceptace reklamace Vám podle dohody doručíme do 7 pracovních dnů nové zboží, nebo Vám vrátíme peníze. Poškození obalu zjištěné v nepřítomnosti kurýra může reklamaci znemožnit.

Mezi technické závady patří: nesprávná velikost, poškozený materiál, vady tisku, nesprávná grafika produktu, chybějící část objednávky. Malé rozdíly v reprodukci barev mohou být závislé na modelu monitoru a jeho nastavení, který jste používali při objednávce.

Naše zákaznícká podpora je Vám k dispozici a ráda Vám zodpoví všechny otázky – kontakt@tinydots.cz